søndag den 2. januar 2011

FRYGTELIG LYKKELIG

Det var slet ikke meningen at jeg ville have set den. Jeg var faktisk ved at falde i søvn kl. 21, men så gjorde jeg det alligevel ikke og blev så ret fanget af filmen "Frygtelig Lykkelig". Jeg er så dårlig til at se sådan nogle film, fordi jeg bare er verdens største tøs. Og hold da op, hvor var det bare en vild film, jeg kan slet ikke beskrive den følelse jeg har indeni, men jeg kan sige så meget at jeg i hver fald ikke kan falde i søvn nu. Jeg er slået over på Disney Channel, for at dulme nerverne lidt. Men jeg har det mærkeligt, føler jeg er ved at blive syg. Men det kan ikke passe, for det er år 2011 og jeg har besluttet at jeg ikke skal være syg hele det kommende år. Tror bare jeg skal ligge med ned igen og forsøge at sove og så skal de 8 timer i vuggestuen i morgen nok blive en leg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar