søndag den 28. november 2010

GOD BEDRING COMPUTER

Jeg tabte et glas cola i min computer i går. Dengang jeg købte den og betalte alt for mange penge på en forsikring, der netop skulle dække, hvis man tabte noget i den, tænkte jeg: Nåeh ja, men hvem er den idiot der taber cola ned i sin computer? Det viste sig så at være mig der var den idiot. Men det første jeg gjorde i dag var at køre i Fona med den, som heldigvis har åbent pga. jul osv. Jeg følte lidt jeg var med i det afsnit af Sex and the City, hvor Carrie's computer bryder sammen. Følte mig i hvert fald nok ligeså desperat som hende. Den søde mand sendte den på computer-hospitalet, hvor den nu skal være de næste to uger ca. Jeg håber den har det okay eller i hvert fald kommer til at få det okay. Jeg er meget ked af at jeg ikke kan komme på sygebesøg, men jeg glæder mig til den forhåbentlig kommer på højkant igen. Eller til jeg får dens efterfølger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar