torsdag den 2. december 2010

INGEN COMPUTER - INGENTING

Tænk at man kan være så afhængig af en åndssvag computer, men det viser sig jo faktisk at jeg nærmest ikke har blogget siden jeg sendte den på computer-hospitalet. Hm, jeg synes måske bare det er lidt sjovere når der kommer et fint billede med og jeg hverken har billeder eller kan tage billeder. Jeg håber snart den er færdig - computeren.
Men her kommer så en lille update:

Søndag: Julehygge derhjemme og the og kage på Norden med Andres om aftenen, fantastisk lækkert.
Mandag: Ren afslapning efter arbejde.
Tirsdag: Sushi med Natasja og Lukas efterfulgt af forestillingen "På den anden side" i skuespilhuset. En virkelig god (børne)forestilling om fantasi og med meget stof til eftertanke.
Onsdag: Bedstedag i vuggestuen, hvilket ville sige en times overarbejde, men det var hyggeligt og der var egentlig ikke så meget arbejde i det eftersom bedsteforældrene passede børnene. Om aftenen afslapning og tidligt i seng.
I dag: Skulle møde kl. 6, så tidligt op og ud i kulden - øv. Men havde jo så fri kl. 12, så tog hjem, gik i bad, lavede suppe og så ud af døren igen for at køre til Sophienholm, hvor jeg sidder nu. Bagefter skal jeg direkte hjem og hente Harriet for at køre videre og mødes med Andres og Mascha i cinemaxx. Måske en tur forbi Weekday bagefter, men det skal ikke være det vilde for jeg skal møde kl. 6 igen i morgen. NB: en uge til Gran Canaria.

Jeg må sørge for at stjæle min mors computer (hvilket jeg egentlig gør i forvejen) og blogge lidt, for jeg savner det.
Ps. glædelig 2. december.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar