tirsdag den 18. maj 2010

ÆNDRINGER

Tænk at alting bare ændrer sig nu. Om en måneds-tid er jeg student og derfra ændrer alting sig.
Indtil videre har jeg været vant til at skolen venter efter sommeren og sådan har det altså bare været siden jeg startede i folkeskolen som 6-årig. Så det er jo den vildeste ændring i mit liv. I realiteten behøver jeg jo aldrig at skulle gå i skole igen, det kommer så nok ikke til at ske, men det kunne det og det er egentlig lidt det der er pointen. Fra nu bestemmer jeg helt selv hvad jeg vil med mit liv. Om jeg vil læse videre eller bare finde mig et arbejde og være der resten af tiden. Jeg er ikke bange for hvad der skal ske, men jeg er meget spændt. Jeg glæder mig til forhåbentlig at tjene nogle flere penge og kunne spare op til rejser og andre ting. Og så glæder jeg mig til at finde den helt rigtige uddannelse og studere noget, som jeg interesserer mig for hele vejen igennem. Torsdag er sidste skoledag og det skal nok blive rigtig sjovt, derefter står den på 7 eksaminer og så kommer huen og festerne. Hvis jeg tænker over det kommer det egentlig lidt bag på mig, jeg har jo vidst det længe, men tiden er bare fløjet afsted. I morgen tager jeg afsted til min allersidste skoledag i gymnasiet. Vildt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar