lørdag den 29. maj 2010

WHITE DRESSES

Phillip Lim


Phillip Lim


Notte by Marchesa


Stella McCartney

Kigger meget på hvidt tøj i øjeblikket.
Nok fordi jeg synes det kunne være SÅ pænt
med en masse hvide kjoler til min
studenterhue.
Desværre som skrevet tidligere, så skal jeg spare.
Det er så nok også den eneste grund
til at jeg ikke bare har bestilt løs af hvide kjoler
over nettet.
Og til dem der ikke har opdaget det:
Ja, jeg har et problem med Phillip Lim.
Den nyeste kollektion er simpelthen bare
fantastisk.

4 kommentarer:

  1. Philip Lim - SERIØST sidespor Maja! ;)

    SvarSlet
  2. Sidespor? På den gode eller den dårlige måde? :)

    SvarSlet
  3. Et enormt lækker sidespor, som er umenneskeligt dyrt!

    SvarSlet
  4. True that. Men også et uimodståeligt sidespor!

    SvarSlet