mandag den 14. juni 2010

5 DOWN 2 TO GO

Så er den 5. nedlagt, ikke særlig godt, men den er nedlagt.
Efter utallige vredesudbrud på andre bilister hele vejen hjem
og en meget stor bitterhed inde i mig, besluttede jeg mig
for at sige fuck det og glæde mig over at jeg kun har
2 eksamener og 9 dage til jeg er student.
Desværre kommer man hjem og skal som altid lige have
et visdomsord og et godt råd med på vejen, som bare aldrig
får en til at føle sig bedre tilpas eller tilfreds med sig selv.
Så er det bare svært at sige fuck det
og se det på den lyse side.
Jeg vil bruge dagen på at få styr på, hvad jeg skal læse
til den næste eksamen, måske rydde lidt op på værelset,
hygge med min veninde Pil senere og drømme en masse
om at have sin egen lejlighed. Can't wait!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar