mandag den 14. juni 2010

VED BEDRE MOD

Først vil jeg lige kommenterer det fine billede, som jeg fandt
Lauren fra the Hills. Jeg synes generelt hun er super fin,
men hold nu op, hvor er hun flot på det billede.
Nu til mit humør. Efter en del mere bitterhed og vrede
er jeg nu nået frem til at det hele nok skal gå, for det
skal det jo nok. som sagt 9 dage til huen.
De næste par dage skal jeg bruge på at læse op til
retorik, hvis der er nogle der ved, hvordan man gør det,
så smid endelig en kommentar :) Jeg forventer ikke det
store af retorik eksamen, men efterhånden er det også
ligemeget. Hungrer så meget efter at være færdig at
ligemeget hvilke karakterer jeg får, så er det okay
(bortset fra at jo højere jo federe), men må også bare
indse at ingen af de fag jeg har trukket til eksamen
er fag jeg er særlig stærke i og da min stærke side
heller ikke er at læse op, så må det jo gå som det går.
Vil dog prøve de næste par dage, så jeg har helt styr på
alle de retoriske begreber.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar