tirsdag den 15. juni 2010

8 DAGE

Wow, 8 dage? Hvor er det vildt. Har det meget mærkeligt i dag.
Sommerfugle i maven har jeg har haft i mange dage
og den efterfølgende ondt i maven pga. de eksamener der ikke
er overstået endnu har også været der.
Men i dag har jeg bare en følelse af at være glad, men ked af det.
Da jeg sad i bilen og hørte en Michael Jackson sang gik det op for
mig at om under to uger er det sidste gang jeg skal synge med
koret på Gammel Hellerup.
Det hele er bare lige pludselig så tæt på. Jeg har ventet på dagene
i næste uge siden jeg startede i 1.g, men de var hele tiden meget
langt væk. Nu er de altså kun 8 dage væk. Kan slet ikke beskrive,
hvor meget jeg glæder mig. Men samtidig, hvor spændt og bange
jeg er for det næste der skal ske.
Følelserne og forvirringen får vist frit spil oppe i mit hoved i dag.
Anyway, min mor vil vidst gerne give mig endnu en studenterkjole.
Ved bare ikke hvilken en det skal være og hvornår jeg skal få tid
til at købe den. Men kiggede lige på Acne's hjemmeside og fandt
en jeg faktisk synes er rigtig fin.

Må lige se, hvornår jeg får tid til at kigge på den ordenligt.
Den er i hvert fald rigtig fin og et godt bud på endnu en
lækker hvid studenterkjole.

4 kommentarer:

  1. Tjek min blog engang - pudsigt ;)

    SvarSlet
  2. Ej det er da lidt sjovt :) Men den er super fin!

    SvarSlet
  3. Den er nemlig super sød.
    Kan din mor ikke også give en til mig ? :D

    SvarSlet
  4. Tror desværre ikke hun er så frisk på at uddele flere kjoler.
    Tror hun er lidt bekymret i forvejen for kjoler hun skal købe til mig, en frisør der skal betales og de kommende begivenheder, som også kommer til at koste lidt penge. Men man bliver jo kun student en gang :)

    SvarSlet