søndag den 19. december 2010

ALT FOR MANGE TING AT FORTÆLLE


Der er sket så ufatteligt mange ting, men min computer er endnu ikke kommet hjem til mig og jeg får derfor ikke blogget så meget som jeg gerne ville. Men for at gøre en lang historie kort, så var Gran Canaria fantastisk. Det var vidunderligt at komme lidt væk, få sovet igennem og blive varmet af solen. Jeg havde næsten ikke lyst til at tage hjem, hvis bare jeg kunne have taget varmen og solen med mig.
I går havde jeg super dejlig dag med Mille, vi var inde og se Eventyrteatrets juleforestilling "High Jul Musical", det var hyggeligt, bagefter spiste vi frokost og så shoppede vi lidt julegaver + jeg faldt over skoene på billedet, som jeg havde set i et blad, men der var så bare lige 50% på dem, hvilket betød at de kostede 175 kr. og det var jo dumt at sige nej til. Da det blev mørkt tog vi i Tivoli og gik en tur. Det var en dag, hvor jeg genfandt lidt af den julestemning der ellers var gået helt tabt i varmen på GC.
Lige nu er jeg på arbejde og jeg er rigtig bitter og sur, en ting der nok kommer en hel eller halv forklaring på, hvis jeg får lyst til at formulere det til et passende indlæg.
Heldigvis har jeg fri om en time og skal så mødes med Andres. Vi skal i biografen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar