tirsdag den 21. december 2010

BITTER, INDEBRÆNDT, SUR, IRRITERET

Andres mindede mig forleden dag om at vi næsten aldrig er bitre, indebrændte, sure og irriteret, så når vi endelig er det, så er det sgu også okay. Så her kommer nogle grunde til at jeg er det lige nu:
Jeg er bitter og indebrændt over selvfede københavnske mænd der tror de er "the shit", selvom de for længst har passeret de 25 og måske burde søge lidt mere indhold i deres liv. (Egentligt også på dem der er under 25)
Jeg er sur over at det bliver ved med at sne, når jeg fryser og bare gerne vil have sommer, varme og sol.
Jeg er irriteret over at julemad skal være så brunstigt, at jeg ikke kan få lov til at spise sushi i aften, når jeg nu hader julemad så meget og skal tvinges til at spise det den kommende tid.
Men hey nu er det jo snart jul og dermed lidt ferie, så humøret kommer nok igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar