tirsdag den 28. december 2010

MIT 2010 I BILLEDER







































Ja sådan har det set ud, selvfølgelig meget forkortet ned. Der mangler nogle billeder fra GC, men egentlig optog vi mest film og de billeder jeg har må vente til jeg får min computer hjem, så jeg kan få dem lagt ind. 2010 har været et godt år, desværre plaget af meget sygdom, specielt siden jeg begyndte at arbejde i vuggestuen, men det er meget normalt. Jeg håber 2011 bliver mindst ligeså godt et år og forhåbentlig med en del mindre sygdom. Men 2011 skal nok blive godt, jeg har allerede nogle rejser i sigte, en bestilt og nogle stykker, som er 95% sikre på at blive bestilt. Der bliver meget arbejde igen, men pengene er jo så dejlige at have, så jeg må tage det sure med det søde. Sådan er livet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar