tirsdag den 12. januar 2010

Cause we are living in a material world

And I am a material girl..
Er gået ind i en vild materiel drømmeverden for tiden. Det er lidt foruroligende og også lidt klamt, men en gang i mellem er det bare dejligt at drømme sig til at man har en lækker 5-værelses lejlighed midt inde i byen, en Fiat 500 stående nede på gaden og et helt rum fyldt med tøj og sko. Fandt drømmelejligheden i går, til omkring 4 millioner. Selvfølgelig det mest urealistiske påfund i lang tid, men hvor ville jeg bare gøre næsten alt for den lejlighed.

Her i engelsktimen kom jeg i tanke om en super lækker kjole, som jeg aldrig fik købt. Desværre kan jeg kun finde den i hvid nu og det ved jeg ikke om jeg er så glad for. På den anden side kunne jeg jo så bruge den som studenter kjole.. (Synes bare den er pænere i sort)



Der udover kom jeg også i tanke om en fantastisk jakke fra Diane Von Furstenberg.. Jeg var super tæt på at købe den fra Ebay, men nåede det aldrig. Jeg fortryder det bare utroligt meget nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar