mandag den 11. januar 2010

Shopping

Min søster, min mor og min mormor rejser til Paris på torsdag - jeg havde selvfølgelig valget at tage med, men januar er en meget stresset måned for mig, så jeg sagde nej.. Nu kan jeg bare mærke, hvor meget jeg gerne ville med og det at jeg ikke skal med gør bare at jeg har en voldsom trang til at gå ud og bruge en masse penge i weekenden.

Her er nogle ting jeg bla. gerne ville have:


For et par uger siden var jeg ind i Marc Jacobs butikken i København og fandt den fineste top, har desværre ikke kunne finde et billede af den (kommer, hvis jeg får købt den på et tidspunkt), men den står virkelig højt på min liste.


Da jeg var i Paris slutningen af november var der kun lækre pelse i butikkerne, jeg købte jo en pelsvest i en genbrug, men jeg ville ønske at jeg havde haft penge til at købe en leopardpels fra det franske mærke Sandro, som jeg elsker. Jeg håber til gengæld at min mor måske køber den til mig i 20 års gave (fylder år d. 2 feb.)


Forleden sad jeg og kiggede i et blad og så denne neglelak fra Chanel. Synes virkelig Chanel udvikler nogle lækre neglelakker, deres farver er så flotte. Og tror denne ville være rigtig pæn til et sæt sort tøj og nok også til sommer når man er dejlig brun.


Den sidste er en Balenciaga taske, som jeg har ønsket mig i mange år.. Den står bare på ønskelisten som standard. Den er og bliver altid lækker. Bare en god klassiker at have hængende i skabet.

Selvfølgelig er der også stadig de fantastiske Acne støvler, som jeg har lagt ind på bloggen tidligere. De står nok øverst på min ønskeliste. Jeg ville dø for dem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar