onsdag den 6. januar 2010


Janaur er for mig den værste måned på hele året, jeg har derfor besluttet mig for at jeg til næste år på denne tid slet ikke befinder mig i Danmark, men på en strand som den på billedet..


Til gengæld er januar udsalg... Hvis altså man bare havde råd til det, hvilket jeg ikke har. Min konto er på mirakuløst vis næsten allerede tom og det gør mig meget bitter indeni, da jeg ufatteligt gerne ville eje et par sko som disse fra Acne og selvfølgelig en masse andre ting også.


Januar er også skolestart efter jul og nytår. I år indebar det så bare at det var skolestart efter godt en måned, hvor jeg ikke havde været i skole på grund af SRP. Det var hårdt. Jeg ville ønske at jeg skulle møde sent hver dag, så jeg kunne sove længe og være godt udhvilet, men sådan tror jeg aldrig det kommer til at fungere så længe jeg stadig går i gymnasiet.. Eller rettere: Aldrig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar