søndag den 17. januar 2010

Fra 0 til 100 og fra 100 til 0

Min weekend startede på rust torsdag aften. Nok en af de sjoveste aftener længe med opvarmning hjemme hos mig, god bustur derind og en rigtig sjov aften derinde.
Fredag var jeg rimelig meget på mit højdepunkt alt kørte for mig på trods af at jeg var meget træt og egentlig tog tidligt hjem og sov.
Lørdag var bare mærkelig og deprimerende.. Virkelig en 100 til 0 aften af den irriterende slags.
Her søndag aften har jeg været hjemme hos Joachim sammen med Andreas og se film. Virkelig en hyggelig og sjov terapi aften. Vi grinte utroligt meget selvom jeg tror både Andreas og jeg allermest bare havde lyst til at skrige!!
I morgen kalder skolen (og jeg ooorker det bare ikke) + min mor, mormor og søster kommer hjem fra Paris, hvilket jo er fint.




Ps. Weekendens gode råd: Lad være med at tænke så meget over tingene, bare spring ud i det

Ingen kommentarer:

Send en kommentar