lørdag den 2. januar 2010

De første dage i 2010






Jeg havde en fantastisk nytårsaften. Det er bare så mærkeligt at vi allerede er i år 2010, synes lige vi fejrede at vi gik ind i år 2000. Som tiden dog går.
Den første dag i det nye år tilbragte jeg på McDonalds, i biografen, hos en veninde og så lige med at par afsnit af The Hills inden jeg faldt i søvn. Her til morgen har jeg også bare ligget og hygget mig med The Hills og The City. Derfor syntes jeg lige jeg ville finde nogle billeder og sætte ind :) Olivia Palermo er nok The City's mest irriterende personlighed, men hun har en fantastisk stil, er især vild med looket på de to billeder.
Lauren Conrad har virkelig også en lækker stil, jeg savner hende dog i de nyeste afsnit. Derudover render de alle sammen rundt med det lækreste lange hår og ser så fandens godt ud hele tiden.. Det kan man godt blive lidt misundelig på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar