torsdag den 1. juli 2010

EN NY TID

Så er drømmene begyndt at snurre rundt inde i mit hoved.
Ikke om lyserøde lagkager, men nemlig om noget så urealistisk
som et job, hvor man tjener mange gode penge, den perfekte lejlighed
med den perfekte beliggenhed, rejser til her og der, et halvt år i Paris,
et seriøst forhold (haha), ja jeg kunne blive ved. Desværre kræver det
meste af det at jeg tjener nogle penge og det gør jeg på ingen måde lige pt.
Jeg tænker og jeg tænker over, hvor man lige får et job nu og her.
Men jeg rejser jo om 14 dage, så kan jeg jo ikke starte nu og her, det er
dog slet ikke fordi jeg forventer at få et job, hvor jeg kan starte med det
samme. Det ville bare værerart, så jeg ikke skal stå med absolut ingen penge
til d. 1. august. Hvis der er nogle derude der har et super job jeg lige kan få,
let me know :)
Ellers drømmer jeg bare videre.

1 kommentar:

  1. giv dog min papa et kald og hør om han kan bruge en ferie-vikar? PS SAVNER DIG

    SvarSlet