onsdag den 28. juli 2010

JOB-SØGNING

Andres sov her til i dag, men han skulle på arbejde, så han stod op omkring kl. 10.
Det var egentlig også meningen at jeg ville have gjort det, så jeg kun få en nogenlunde normal døgnrytme igen, men men men, så faldt jeg lige i søvn igen og vågnede først halv tre. Lidt irriterende.
Nå men dagen i dag står i job-søgningens tegn. Har fundet nogle steder der søger, som jeg vil sende ansøgninger til og, hvis der ikke kommer noget ud af det, så bliver mit næste træk at køre hele byen rundt og aflevere ansøgninger alle mulige steder.
I aften skal jeg i Fælledparken til Zulu Sommerbio med Andres (nogle andre også) og en flaske rom og derefter tror jeg vi ender på Rust. Så ingen normal døgnrytme til mig lige med det samme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar