mandag den 19. juli 2010

TØJ OG SKO

Jeg har simpelthen købt så meget tøj at det aldrig vil være
muligt at lave indlæg med det hele på bloggen (eller jo det
ville være muligt, men det ville tage lang tid). Kan være jeg
skal begynde at lave "dagens"-indlæg.
I dag gik Mille og jeg over Brooklyn-bridge med solen i ryggen
og en cola i hånden, virkelig dejlig oplevelse. Derefter tog vi til
Union Square, hvor vi spiste Taco Bell. Der kommer et indlæg
med det senere :) Der lå en Steve Madden lige der, som vi gik ind
i og der kom jeg til at købe tre par sko. Kunne sagtens have købt
flere og når jeg lige finder ud af, hvor mange penge jeg har brugt,
så skal jeg nok også tilbage. Men der er stadig bare så mange steder
og butikker jeg mangler. New York er et farligt sted for en shopaholic
som mig. Men åh det er skønt bare at slippe sin shoppelyst fri.
Noget mere af det, TAK!

2 kommentarer: