mandag den 12. juli 2010

SOMMER

Den sidste uges tid har været super dejlig. Sidste mandag
kørte jeg op til Per i sommerhuset, hvor jeg var indtil onsdag.
Vi hyggede os lidt, en tur i Rørvig, god mad, solbadning og en
tur i hans nye store badebassin.
Onsdag aften var jeg til min nevøs fødselsdag. Torsdag tog jeg
på arbejde og så tog jeg i byen. En fantastisk aften i byen, som først
endte omkring kl. 8 fredag morgen. Rust og We no speak americano <3
Fredag aften tog jeg sammen med min søster, Lukas og Andres
på sushi-restaurant, en vældig underholdende oplevelse, derefter
tog vi på kanalrundfart og så endte Andres og jeg semi i byen.
Lørdag tog jeg på stranden med Augusta og spiste taco, drak
asti og hørte musik i haven. Andres kom også.
Søndag var fantastisk. Andres og jeg tog til Gilleleje, hvor vi
skulle til Alien Beat Club koncert. Vi startede med et par timer
på stranden og så hørte vi ABC, det var bare super super nice!
Bagefter kørte vi hjem til hans moster og hyggede et par timer
og så hjem til Joachim, som vi skulle køre i lufthavnen. Det endte
med at blive en meget lang dag og vi var meget trætte, men det var
virkelig også en dejlig dag. En rigtig sommerdag når den er bedst.
I dag blev jeg vækket af min mor, som spurgte om jeg ville med
på stranden. Det ville jeg jo gerne. Det var dejligt at komme på stranden.
Her til aften kom min søster og Lukas og spiste. Og vi drak nogle drinks.
Nu sidder jeg bare og koger, kan godt mærke at jeg har været i solen
hele dagen og at det bare er tonsevarmt udenfor.
I overmorgen rejser jeg til NY. Det bliver vildt!
Det var en lille opdatering fra mit liv :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar