torsdag den 29. juli 2010

RUST

Rust i går var en virkelig sjov og fuld oplevelse.
I virkeligheden var det nok nærmere Sankt Hans Torv,
men sjovt, det kan man ikke komme udenom at det var.
Men det resulterede i at jeg igen i dag vågnede ved to-tiden.
Jeg havde det virkelig dårligt, men jeg havde også i fællesskab
med Andres og Sedsel drukket lidt over en halv flaske rom,
nogle cidere, en flaske gin og nogle øl. Ad ad.
Kl. 16 mødtes jeg med Sara, vi tog ind til byen og Sara shoppede
lidt (meget), men virkelig nogle lækre ting hun fik købt.
Jeg fandt til gengæld en fantastisk flot jakke, men der går nok
lige et par måneder før jeg kan købe den. Skal lige have sparet
lidt penge sammen igen :)
Her til aften spiste Sara og jeg sammen med mine forældre, min
søster og svoger og så tog vi hjem til Sara, hvor vi slappede med en
film og så feriebilleder osv.
Så på trods af tømmermænd har det været en rigtig dejlig dag!

1 kommentar:

  1. jeg savner dig - emn det lyder som om du har det skønt!

    SvarSlet