søndag den 21. marts 2010

ARGH


Er af en eller anden grund rigtig sur lige nu. Synes ikke rigtig noget går som det skal og føler alt og alle er imod mig. Og det gør mig bare træt og sur hele tiden. Har rigtig meget lyst til at råbe og skrige og smadre ting. Men i stedet har jeg sat The Storm på og er gået i gang med at rydde ud i mit skab (heldigt jeg kan udnytte min bitterhed til noget positivt, når der nu er alt for meget tøj i skabet), desværre har jeg bare ikke The Storms nyeste cd, den er vist lidt mere hård en den første, men kan på den anden side sagtens leve med den første, den er virkelig god.

2 kommentarer:

  1. I forbindelse med din rydden ud af skabet, så send dét tøj der skal til udsmidning til:
    Tyrolsgade 11, 4. th, 2300 KBH S.

    :D

    SvarSlet
  2. Hehe, du må gerne kigge det igennem. Men desværre er det kun gammelt idrætstøj og toppe, som burde være røget ud for længst, fordi de er så slidte og forvasket.

    SvarSlet