fredag den 5. marts 2010

Nul motivation




Okay, det blev så ikke til byen i går alligevel, folk ville ikke på Rust og tanken om at skulle være ude i -10 grader og at jeg skulle op i dag og i gang med opgave var ikke særlig opløftende. Til gengæld skal man jo ikke tro at man får skrevet eller læst noget bare fordi man ikke tager i byen. Stod op kl. 11 og har læst omkring 20 til 40 linjer om "Feminismen". Way to go. Har heldigvis 6 fridage (fordelt udover de næste 3 uger) endnu til at skrive den, plus jeg har weekenderne, så det skal jo nok gå. Tror bare jeg skal snart vil køre mig en tur og finde mig noget lækkert at spise, det må man da blive motiveret af. Og en cola.
Ps. billedet af colaen minder mig så meget om det år jeg boede i Frankrig. Der købte jeg altid cola glasflasker og satte mig på terrassen i solen med en god bog eller lign. Sådan en dag som i dag får mig til at savne det franske liv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar