onsdag den 10. marts 2010

Uddannelse



Lige i øjeblikket bruger jeg min tid på terminsprøver (øv) og så bruger jeg den faktisk også på at få skrevet en motiveret ansøgning til Syddansk Uni.. Jeg søger ind på journalistik. Det har været min drøm at blive journalist siden jeg gik i 6. klasse, men jeg har altid sagt at jeg gerne ville have et eller to sabbatår, men sådan skal det åbenbart ikke være alligevel. I hvert fald ikke, hvis jeg skal følge mine tanker, som siger at jeg selvfølgelig skal søge ind nu, så det gør jeg. Det er bare så vildt at tænke på at om lidt over 3 måneder er jeg student og hvis alt går som det skal, så starter jeg på min drømmeuddannelse efter sommeren - det er sgu da vildt at man allerede skal til at være "voksen". Skræmmende, men spændende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar