onsdag den 24. marts 2010

FORÅR



I dag føler jeg for første gang rigtigt at foråret er på vej. Solen skinner ikke rigtigt, men alligevel kigger den lige lidt frem fra skyerne. Luften er mild og vintergækkerne blomstrer i hele haven. Hvis jeg havde været en lille pige havde jeg uden tvivl løbet rundt ude på vejen med et sjippetov, kridt og hinkesten. Desværre må jeg kigge væk fra den lidt mere romatiske version af foråret og se i øjnene at jeg faktisk er 20 år, går i 3.G og skal lave AT-synopsis, som skal afleveres på fredag. Den lyse side af det at være 20 år osv. er så at jeg faktisk er kommet rimelig godt i gang med AT, så med lidt held er jeg færdig i morgen. Og så er der forårskoncert på skolen i aften, hvor jeg skal optræde med koret, det er altid super hyggeligt. Så jeg skal nok mærke foråret alligevel <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar