torsdag den 25. marts 2010

PÅSKEFERIE



Jeg startede dagen med at træne sammen med Augusta. Vi havde meldt os på holdet bodyflow, som er en blanding af yoga, pilates og noget tredje som jeg ikke kan huske. Jeg vidste faktisk ikke helt, hvad det var da jeg gik ind til det, men fik da i hvert fald en rigtig god oplevelse. Det var virkelig hårdt, men også rigtig fedt.
Bagefter tog jeg hjem og skrev videre på min AT-synopsis, som jeg faktisk nu her kl halv et er færdig med, hvilket vil sige at jeg har påskeferie. I ferien skal jeg bare slappe af, læse en bog, være sammen med de få venner, der ikke er taget på skitur, i byen, måske en tur på landet, se en masse venner jeg ikke har set i lang tid og bare nyde at jeg har ferie. Så nu tror jeg at jeg vil starte min ferie med at tage mine solbriller på og sætte mig ud og nyde forårssolen.
Jeg håber alle har en ligeså skøn dag og er ligeså glad som jeg føler mig lige nu <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar