fredag den 26. marts 2010

I DAG


I dag tog jeg ud og afleverede min AT-synopsis. Det var rart, nu er den ude af sind indtil jeg skal til eksamen og forsvare den engang i juni måned. Derefter tog jeg sammen med min mor og min søde veninde Augusta ud til et outlet på amager. Der fik jeg købt (eller min mor gjorde) en Marc Jacobs top, super fin, der kommer nok billeder af den på et tidspunkt, en rigtig lækker top i en fin lyserød farve, som vil være super nice til et par cowboyshorts til sommer, en dejlig langærmet bluse, som bare er chill at have på og også kan bruges til dage, hvor man bare ikke orker at være alt for fin i tøjet og så købte jeg et dejligt tæppe i en flot lilla farve. Her til aften tog jeg med yndlings Andreas til en fest, hvor vi ingen mennesker kendte. Der var Alice in Wonderland tema, så vi klædte os fint på, men vi endte med at gå ret hurtigt. Det var hyggeligt og vi havde en mega nice bustur derhen med random kvinde, der ville fortælle os om hele sin livshistorie, det var sjovt. I morgen skal jeg på arbejde fra halv elleve til halv seks, det bliver måske knap så fedt, men sådan er det jo. Nu synes jeg at jeg har skrevet meget, så tror jeg vil gå i seng nu. Sov godt <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar