onsdag den 17. marts 2010

The Storm






I søndags var jeg sammen med min ven Andreas og en masse andre med til at lave The Storms nye musikvideo. Det var en rigtig sjov, men hård og kold dag. Har stadig meget ondt i min krop og specielt min nakke. Andreas blev "hovedrollen" og jeg glæder mig helt vildt meget til at se videoen når den er færdig. Jeg sneg mig til at tage et par billeder da jeg ikke selv var med i optagelserne. Pernille Rosendahl er nok et af de mest inspirerende mennesker jeg længe har mødt. Hun er en fantastisk sanger, har en hel speciel aura omkring sig, som gør at man kan blive ved med at kigge på hende og så er hun super super sød. Plus hun bare ser rigtig godt ud. Er helt vild med hendes mørke hår og det tunge pandehår. Havde faktisk længe gået rundt og overvejet at farve mit hår mørkere, så efter at have kigget på Pernille Rosendahl hele søndagen gjorde jeg det. Andreas fik så også lokket mig til at klippe pandehår, det blev lidt skævt da det var min søster der gjorde det, så i morgen tager jeg lige til en ordentlig frisør og får det ordnet. Tror også jeg klipper resten af håret når jeg alligevel er i gang. Men det er bare spidser. Det var vist det jeg havde på hjerte i dag. Der kommer nok et par billeder når mit hår er blevet klippet og ordentligt :)

2 kommentarer:

  1. Ej har du set the storm? I had no idea <3<33 TAK FOR IGÅR

    SvarSlet
  2. Ohh you're so funny ;) I lige måde, det var rigtig hyggeligt!

    SvarSlet