torsdag den 26. august 2010

I DAG


Jeg stod op i morges og havde virkelig ondt i hovedet,
så jeg tog nogle piller og lagde mig til at sove igen.
Det gik heldigvis over.
Andres havde efterladt en dvd med serien Album hos
mig, så jeg tænkte at jeg lige ville se et afsnit af det.
Jeg havde faktisk set det første afsnit før, men har glemt,
hvorfor jeg ikke så flere, for det fangede mig rimelig
meget og jeg vil bare gerne se det næste nu.
Men kl. 15 skulle jeg på arbejde. Så her jeg nu.
Eftermiddagen er gået med at få sat frimærker og
stemplet en masse breve som skulle sendes. Så jeg
kørte dem også lige i postkassen.
Nu sidder jeg her helt alene og venter på at kl. skal
blive 20, så jeg kan pakke sammen og lukke og tage
hjem og se nogle flere afsnit af Album.
Det dejlige er at, hvis man ser sådan på det og det gør jeg,
så får jeg rent faktisk penge for at sidde og skrive dette
her blog indlæg lige nu :)
God aften til jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar