tirsdag den 17. august 2010

LAZY DAY

I dag har jeg så absolut ingenting lavet.
Jeg er snart ligeglad med, hvilket job jeg får.
Kan bare ikke blive ved med at lave ingenting.
I går spiste jeg frokost med Augusta og
bagefter kørte jeg rundt til samtlige vuggestuer
i nabolaget med min ansøgning.
Jeg tror jeg fik afleveret til 7 vuggestuer og
det er jo meget godt. Desværre var der ingen der
manglede nogle faste, men flere var meget positive
over at jeg kom og afleveret den personligt.
Et par steder snakkede de også om at de manglede
vikarer og at de ville læse min ansøgning igennem
og derefter kontakte mig. Så det er da en start.
Nu skal der også bare ske noget!
Om et par timer skal jeg til bodycombat med
Augusta, det er godt nok lang tid siden, så det
bliver godt at komme i gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar