onsdag den 18. august 2010

LUKSUSPROBLEM



I dag besluttede jeg mig for at gøre rent på
mit værelset, hvilket også inkluderede at der blev
ryddet op. Men hvor er det bare besværligt når
der står en kurv med rent vasketøj, som vel og mærke
ikke kan være i skabet, en kuffert med vinterjakker i,
som jeg tog ud for at der kunne være plads til noget
andet. Desuden mangler jeg også bøjler. Heldigvis
bestilte jeg 500 bøjler over nettet i går, så når bare de
ankommer, så bliver det ikke helt et problem længere.
Problemet er så bare at mine sko lige pt. ligger proppet
op inde i mit skab og jeg føler mig virkelig som en dårlig
skoejer. Det gør ondt når de ikke bliver behandlet ordentligt.
Dette er der dog også en løsning på, den skal bare lige
op og vendes med de gamle.
Desværre har jeg også en masse beskidt vasketøj, der hænger
noget til tørre i kælderen, nogle jakker i gangen + sko i gangen.
Jeg ved godt det er et forfærdeligt luksusproblem, men jeg har
ikke så meget andet at gå op i for tiden. Utroligt indholdsløst.
En anden ting er at min far har købt en selvkørende støvsuger,
så imens jeg skriver dette er jeg faktisk også i gang med at
støvsuge, det er sgu da smart. Jeg har taget en video, som
kommer på bloggen, hvis jeg kan finde ud af det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar