mandag den 30. august 2010

MANDAG

Søndags-hyggen blegner lidt når man står op
mandag morgen og ved at man ikke har andet
at tage sig til end det man lavede i går. Og så
er det jo ikke helt sådan, for jeg kan jo bare tage
mig sammen og lave noget. Men rigtig mange
er i skole eller på arbejde og jeg skal helst ikke
bruge nogle penge. Jeg kunne selvfølgelig rydde
op på mit værelse, men hold nu op, hvor jeg ikke
gider. Jeg bliver simpelthen så ugidelig af at gå
hjemme. Jeg var forresten til jobsamtale sidste
uge og fik et job som tilkaldevikar i en vuggestue.
De skal bare have min straffeattest inden de kan
begynde at ringe til mig, så i denne her uge venter
jeg bare på at de ringer og siger at de har fået
den, så de kan bruge mig når nogle er syge og jeg
kan begynde at tjene nogle penge. Glæder mig
sådan til at komme i gang.
Og så lige en kommentar til billedet, som er fra
American Apparels hjemmeside, jeg er helt
tosset med skjorten og det gik op for mig at jeg jo
kan købe American Apparel i Paris, så jeg skal have
sparet en masse penge sammen, for jeg har mange
ønsker derfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar