lørdag den 7. august 2010

STATUS-UPDATE

Torsdag aften stod i festens tegn. Og det var da også en fest. Virkelig sjovt faktisk. Dog har jeg nogle huller, hvilket måske fortæller mig at jeg drikker lidt for meget. Men det var jo sjovt.
I går chillede jeg med Victor og hans bror. Vi så bare film og slappede.
I dag er jeg så på arbejde, da vækkeuret ringede kl. 9 havde jeg bare lyst til at vende mig om og sove videre, men jeg har jo brug for pengene, så jeg kom op og her sidder jeg så. Det er en utrolig stille udstilling og det er jo både godt og dårligt. Godt fordi jeg absolut ikke får stress af at være her, dårligt fordi tiden godt kan gå lidt langsomt. Men jeg skal jo være her helt til luk og det skal jeg også i morgen.
Mine forældre passer mine nevøer i dag, de skal sove hos os til i morgen, desværre er jeg jo først hjemme ved seks-tiden og skal ud af døren igen omkring halv syv. Så det bliver ikke til så meget hygge med dem i denne omgang.
Til gengæld skal jeg hjem til Maria fra folkeren sammen med Natalie og Sarah, det er lang tid siden jeg har set de tre piger (bortset fra Natalie, som jeg mødte i torsdags, selvfølgelig begge i meget fuld tilstand) og jeg glæder mig.
Ellers går tiden jo bare. Det viser sig at jeg er enormt dårlig til at søge job. Burde have været ude alle mulige forskellige steder og lagt en ansøgning, men jeg vågner sent hver dag og lige pludselig er det aften. Dog har jeg snakket med min mor om jeg måske kan få et job på den skole hun arbejder på. Det er vidst ikke helt fuldtid, men med det job jeg har her på Sophienholm, så burde det være nok til at det kan løbe rundt. Hun har skrevet en mail til en fra ledelsen, så jeg krydser fingrer. Jeg har virkelig lyst til at begynde at tjene penge, for drømmen om at flytte til Paris bliver kun større. Til at starte med ville jeg kun være der et halvt år, men det voksede til et år og nu går jeg faktisk og overvejer om man skulle finde en uddannelse og så tage den dernede. Desværre kræver det dog en masse penge at starte op på. Så jeg vil bare gerne hurtigt i gang.
Det var en lille status-update fra mit liv.
Jeg savner en masse personer, som jeg forhåbentlig snart kommer til at se!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar