onsdag den 18. august 2010

KOM NU

Det lys har jeg virkelig brug for at se.
Jeg bliver snart idiot. Mine dage går med ingenting
og alligevel går de jo hurtigt. Men jeg føler bare ikke
jeg udretter noget stort, for det gør jeg jo ikke..
Vil meget gerne høre fra nogle af de vuggestuer jeg
besøgte i mandags. Flere af dem lød meget interesseret
i at have mig som tilkaldevikar, men eftersom jeg ikke
har hørt fra dem begynder jeg at miste troen på at de vil
kontakte mig. Kan godt være jeg bare er utålmodig.
Men kan bare se mine dage gå til ingenting og der kommer
ingen penge på kontoen til d. 1. Heldigvis bor jeg hjemme,
men jeg har en telefonregning og en tom opsparingskonto,
som snart er meget ked af det. Plus jeg er et rastløst
menneske, som bare bliver mere og mere doven.
Jeg har snakket med min mor om at jeg måske kan blive
vikar på hendes skole, så hun vil snakke med ledelsen i
morgen.. Tror ikke børn i den alder er de bedste for mig,
men det er bedre end ingenting og hvis jeg så finder et
job i en vuggestue på et tidspunkt kan jeg jo altid bare
sige fra på skolen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar