onsdag den 4. august 2010

OG VUPTI VAR DEN DER

Drømmejakken.
Jeg var med min mormor i byen i dag.
Vi skulle ind og se Amalienborg, men
udover det spiste vi frokost, gik lidt i
butikker og drak kaffe. Jeg havde vist
hende dette billede og hun ville meget
gerne se den i virkeligheden, så vi gik
hen i Acne-butikken og jeg prøvede den
på og hun syntes den var ligeså flot som
jeg. Derfor ville hun gerne give mig den.
Det er dejligt med sådan en mormor, men
udover det har det været en rigtig hyggelig
dag med masser af mormor-mig-tid.
Snart kører jeg til Hellerup og henter Joachim.
Vi skal på fortet til Zulu sommerbio og se
Sorte Kugler, det bliver hyggeligt. Jeg tager
tæpper med og så køber vi popcorn og cola.

3 kommentarer:

  1. Du er en møgunge<3 Jeg vil også have en familie der har penge!!
    Jeg tør næsten ikke spørge - hvad kostede den ???????? :/

    SvarSlet
  2. Ja, undskyld jeg ved det godt :)
    Den kostede 4000 kr. Den er sååå lækker!

    SvarSlet
  3. og den er jo sååå nice .. svin - ka du stave til det?? araarragh.. Motherfucker. elsker dig

    SvarSlet