tirsdag den 31. august 2010

MINE ARKIVSKABE


I dag stod jeg op og tænkte at der skulle ske noget.
I går havde jeg det dårligt og vågnede aldrig rigtig op.
Tror måske det er fordi jeg glemmer at spise når jeg går
hjemme, derfor mangler jeg en masse energi. Så i morges
spiste jeg en masse morgenmad. Jeg har længe ville have
to arkivskabe til mine sko, så jeg spurgte min far om vi
skulle køre ind og kigge på dem og det var han heldigvis
frisk på. Så vi kørte derind og min far faldt for dem og vi
købte dem med det samme. Det tog ca. et kvarter. Bagefter
kørte vi ud til Løgismose og kiggede på en masse lækkerier
og købte da også en lille smule. På vej hjem ringede de fra
den vuggestue jeg var til samtale hos og spurgte om jeg
kunne komme på arbejde i morgen. Yay. Det glæder jeg mig
godt nok meget til. Dejligt at det gik så hurtigt, de sagde
at de nok først ville få min straffeattest sidst i den her uge.
Det bliver dejligt at komme i gang.
Senere skal jeg hjem til Joachim og fejre at han fylder 18
år i dag. Egentlig var det meningen at vi skulle i byen, men
tager nok ikke med eftersom jeg skal op kl. 7 i morgen for
første gang i meget meget lang tid.

1 kommentar: