søndag den 8. august 2010

IGEN IGEN IGEN

En utrolig fuld aften.
I virkeligheden var det jo ikke meningen. Men da jeg kom hjem til Maria bød hun på vin og øl, så jeg besluttede mig til at lade bilen stå og så spiste vi og drak vin osv. Det var rigtig hyggeligt at se pigerne igen.
Vi tog en taxa ind til byen og drak øl og shots. Så det var en virkelig fuld mig der gik hjem omkring kl. 3. Mødte nogle andre venner på vejen, det var virkelig sjovt.
En ting der til gengæld ikke var sjovt var at stå op i morges kl. 9 for at tage til Rødovre og hente bilen og derefter direkte på arbejde, men det klarede jeg og jeg er her så endnu. Lidt træt, men still going. (jeg tager virkelig hatten af for Andres, som går i byen og på arbejde dagen efter et par gange om ugen).
Når jeg får fri halv seks kører jeg hjem til Augusta, jeg har ikke set hende i over en måned nu og det er lang tid synes jeg, så det bliver dejligt at se hende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar