lørdag den 21. august 2010

REJSEDRØMME

Først vil jeg gerne til Rom her i løbet af efteråret sammen
med Mille. Vi var i Paris sammen sidste november og så
var det jo Mille jeg var ovre og besøge i New York.
Jeg kan godt lide at rejse med hende og vi har begge
snakket om at vi gerne vil til Rom, så det håber jeg kommer
til at ske. Hvis ikke her i efteråret, så på et andet tidspunkt.

Derefter har jeg lyst til at tage til Paris i januar. Paris er
jo skøn året rundt, men januar er smart fordi der er
udsalg og man kan virkelig finde mange gode ting på
udsalg dernede.
Jeg har ikke rigtig nogle ønsker om, hvem det skulle være
med, bortset fra at jeg godt kunne tænke mig at vise Andres
denne fantastiske by.

Til sidst kunne jeg godt tænke mig at komme til New York
igen. Næste gang må det bare meget gerne være i foråret.
Selvom det var en fantastisk tur jeg havde denne sommer,
så var der mange dage, hvor det var ulideligt varmt.
Desuden siger alle at New York skulle være så dejlig i
foråret og det tvivler jeg ikke på.
Jeg kunne godt tænke mig at rejse dertil med min mor og min
søster. Min søster og jeg er rigtig gode til at shoppe sammen,
fordi ingen af os har nogle hæmninger, så det er ret sjovt.
Og så kunne jeg også bare godt tænke mig at de begge oplever
New York. Sammen med mig naturligvis :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar