fredag den 3. september 2010

WHAT THE FUCK IS KØGE?





Jo det skal jeg fortælle jer. Det er en by der ligger lige omkring
20 min til en halv times kørsel fra København. Og jeg havde
aldrig været der før onsdag aften. I denne her uge har der nemlig
været Køge byfest. Hvilket vil sige at der har været en masse
kunstnere der optrådte. Onsdag var det Medina og Dúné og det
var to rigtig fede koncerter. Det var en sjov oplevelse og hyggeligt
at se Køge, men tror måske aldrig jeg kommer tilbage igen
(måske, hvis der er nogle nice der optræder næste år til byfesten igen)
Udover min oplevelse i Køge, så startede jeg også i vuggestuen onsdag.
Det var selvfølgelig noget tidligere på dagen. Det var hårdt at stå op
kl. 7. En ting jeg ikke har gjort i snart tre måneder. Det var også hårdt
at være der i syv en halv time, men samtidig også hyggeligt og sjovt.
Enormt rart at føle at min dag blev brugt på noget fornuftigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar