tirsdag den 26. oktober 2010

BADETØJ





Som nævnt tidligere skal jeg til Gran Canaria i december. En tur jeg glæder mig mega meget til. Men det er også lidt stressende, for her midt i vinteren, (okay ved godt det ikke er vinter, men det føles altså sådan) hvor man slet ikke tænker på badesæson, så skal man lige pludselig gøre det alligevel. Det betyder at jeg faktisk burde træne en del, så min krop er lækker og sommerklar i dec. Egentlig åndssvagt at man går så meget op i at være trænet og lækker bare fordi man skal på stranden. Nå men en anden ting er badetøj. Jeg har tre svagheder, SKO, jakker og badetøj, desværre er jeg ikke så god til at købe badetøj, men der er da ikke noget bedre end at iføre sig et flot sæt når man skal på stranden. Cecilie, hvis blog jeg følger lagde billeder ud af fra dette mærke Mikoh, faktisk samme dag, som jeg havde set et billede med et sæt fra samme mærke. Men jeg forelskede mig lige med det samme og drømmer inderligt om at købe noget af det. Desværre er priserne ikke helt billige. Så igen er det et spørgsmål om, hvor meget jeg slæber med hjem fra Paris, som i øvrigt rykker tættere og tættere på.
Jeg er helt vild med badedragten, men den står nok ikke højst på min ønskeliste, for jeg er jo også et menneske der elsker at få så meget sol som muligt på min krop og er derfor ikke SÅ stor fan af badedragter eller bikinier der dækker for meget. Faktisk vil jeg helst undgå at have biniki top på.
Den koralfarvede bikini er til gengæld lige min stil. Kan rigtig godt lide toppen fordi den er så lille foran, ryggen er måske ikke helt så god, men hvis jeg alligevel tager den af har det jo ikke så forfærdelig stor betydning. Trusserne er flotte fordi den brede kant som regel giver de fleste piger en smækker bagdel. Me like. Åh tror næsten ikke jeg overlever en tur til Gran Canaria uden den bikini i min kuffert.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar