lørdag den 23. oktober 2010

ELENDIGHED FOR ALLE PENGENE

Jeg er stadig syg - øv. Det gør stadig ondt i mit øre, det føles
som om jeg har en prop i det og har en hylelyd, som har været
der de sidste tre dage. Ikke sjovt. Vil bare gerne være rask nu.
Kan ikke komme på arbejde i morgen og højst sandsynlig heller
ikke på mandag. Skal til Paris på fredag og ville gerne være
helt på toppen der, men det betyder nok at jeg skal holde mig i
sengen i mange dage endnu og det mister jeg penge på. Det er
sgu da irriterende. Jeg kom ikke til ørelægen i går, men derimod
bare til en almindelig læge, som gav mig penicillin og øredråber.
Jeg er konstant svimmel og har derfor også rigtig meget kvalme,
det gør det svært at spise noget, men tvinger det i mig alligevel.
I dag har det heldigvis ikke været så slemt med svimmelheden.
Jeg har siddet i drivhuset hele eftermiddagen og er nu rykket
ind i sofaen. En god ting er at jeg har fået en masse blade, så har
jeg da lidt at kigge i. Twilight er i fjernsynet lige nu og bagefter
kommer New Moon, så er beskæftiget. Men kom nu raskhed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar