søndag den 10. oktober 2010

SØNDAG, ARBEJDE OG BIOGRAFEN

Efter nærmest at have været vågen i to døgn
fik jeg en ordenlig nattesøvn og
stod jeg i morges op og lod som om jeg var
veludhvilet og kørte på arbejde. Den første
time var lidt hektisk, fordi der var 13 vielser
der skulle finde sted i Sophienholms lokaler.
Men da det var overstået var der ret stille
resten af dagen. Jeg nåede lige hjem og så tog
jeg til Frederiksberg og mødtes med Andres
og Sedsel, vi spiste lidt mad og så gik vi i
biografen og så "Sandheden om mænd". En
super god og sjov film. Det gjorde lige min
søndag en del bedre i hvert fald.
Jeg er ret glad for tiden, jeg har lige overstået
min 55 timers arbejdsuge, det var egentlig ikke
så hårdt, det der gjorde det hårdt var nok at
jeg ikke valgte at slappe af når jeg kom hjem
hver aften eller at jeg ikke valgte at blive hjemme
fredag, men rent faktisk bare sove halvanden
time inden jeg skulle op igen og på arbejde.
Tror bare jeg føler at jeg arbejder hele tiden, men
at det ikke skal gå ud over mit sociale liv og
det gør det så heller ikke. Jeg glæder mig dog til
en arbejdsuge på kun 43 timer den kommende
uge. Nu tror jeg snart jeg skal sove, det bliver
alligevel lidt godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar