søndag den 3. oktober 2010

MIN WEEKEND

Fredag startede aftenen hjemme hos Victor allerede kl.
16.30. Jeg blev virkelig fuld og for at være helt ærlig kan
jeg ikke huske særlig meget af det der skete på Gammel
Hellerup, hvor der var Galla/gammel elevaften. På den
anden side gør det ikke så meget, for man skal jo bare
være virkelig fuld til festerne på GHG. Heldigvis var jeg
klog nok til ikke at drikke mere faktisk næsten hele
aftenen, så jeg redede den og jo jeg havde det dårligt
lørdag, men det kunne have været meget værre. Men i
hvert fald tog Andres, Gabbi og jeg videre fra Galla til
afterparty på Bremen. Der var ikke voldsomt godt gang i
den, men vi fik danset en del alligevel og der skete noget
som gjorde min aften/nat helt fuldendt, det har jeg dog
ikke lyst til at fortælle mere om lige nu.
Lørdag havde jeg tømmermænd, jeg snakkede med Andres
og vi blev enige om at Halifax, cola og biografen var vejen
frem, så det gjorde vi. Mega godt at få en burger på Halifax.
Vi så "Hævnen" og jeg græd rigtig meget, rystede af
spænding og fik svedige håndflader, med andre ord en
fantastisk film, som virkelig forstod at påvirke seerne, for
da jeg kiggede rundt i salen kunne jeg næsten fornemme at
alle sad med de samme følelser som mig. En film jeg varmt
kan anbefale at man går ind og ser!
Lørdag aften var der så endnu en omgang gammel elev aften,
men denne gang på Kaptajn Johnsen, min gamle folkeskole,
hvor jeg dog kun gik de to sidste år af min folkeskole-tid.
Det er sjovt med de der gammel elev aftener, for der er så
mange mennesker man bare ikke har lyst til at se og så er
der de få man virkelig gerne vil se og derfor møder op. Men
så tænker jeg bare, hvorfor ses man ikke bare med dem
nogle andre dage og bliver fri for at sige hej til alle dem
man ikke gider sige hej og føre de der åndssvage samtaler,
som bare skal føres, om hvordan det går, hvad man laver,
hvad planen er osv osv. Jeg tog egentlig ret tidligt hjem,
fordi man jo netop bliver mindet om, hvorfor man ikke
gider sige hej til dem og tilbringe tid med dem. Desuden
er der bare så mange af dem der ikke er kommet særlig meget
længere end dengang og det kan jeg næsten ikke holde ud,
for jeg føler at jeg har udviklet meget efter et år i Frankrig
og tre år i gymnasiet, hvor jeg har mødt en masse nye
mennesker og lært rigtig meget om mig selv. Men jeg tror det
var fint at jeg tog tidligt hjem, for var også lidt træt efter
fredagens fest, der i øvrigt var en rigtig god aften, på trods
af lidt black out.
Lige om lidt kører hjem og henter min søster og så kører vi
en tur i sommerhus op til Per og Siofra. Åndssvagt man kan
savne en hund så meget, men det gør jeg virkelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar