mandag den 4. oktober 2010

UBETINGET KÆRLIGHED

I går tog jeg en tur i sommerhus sammen med min søster.
Jeg var rigtig træt efter fredag, egentlig ikke så meget
lørdag, men fredag kunne vist også sagtens give træt-
hed og tømmermænd til to dage. Vi spiste god frokost,
gik en lang tur på stranden, hvor vi slap min dejlige hund
løs (videoen), slappede med god musik, the og sjove, seriøse
og dybe samtaler, spiste aftensmad og kørte så hjem igen.
Det var rigtig dejligt at komme lidt væk fra de faste rammer,
jeg kunne godt have brugt et par dage mere, men lidt er
bedre end ingenting.

Min ubetingede kærlighed går til det dejlige
væsen på videoen. Hun er ved at blive gammel,
men hun har en større plads i mit hjerte end
nogensinde før og det er ligesom om at min
kærlighed til hende bare ikke vil holde op med
at vokse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar