søndag den 17. oktober 2010

SMUK SØNDAG

Sidder og kigger ud over Nikolaj Plads, hvor solen skinner dejligt.
Jeg skal for en gang skyld ikke på arbejde og jeg har lyst til at nyde
denne smukke søndag fuldt ud.
Jeg har lyst til at mødes med en god ven, sidde på en café i timevis,
bare snakke, drikke the, varm kakao, spise god mad, kage osv.
Jeg har lyst til at gå op og ned ad de Københavnske gader og nyde
efterårssolen, tage min store varme Acne jakke på, et halstørklæde
og glemme alt om at det faktisk er hundekoldt, men bare blive
varmet af mit dejlige overtøj og solen.
Jeg har lyst til at spise sushi til aftensmad og derefter krybe ned
under dynen til en der holder om mig, mens en god film spiller
i baggrunden.
Håber inderligt at det er sådan min dag kommer til at se ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar