torsdag den 14. oktober 2010

SKAL, SKAL IKKE

I dag blev jeg tilbudt fast arbejde i den vuggestue, hvor jeg arbejder. Mine kolleger roste mig for det arbejde jeg gør når jeg er der. Det er jo altid rart at få lidt ros.
Pt. har jeg det fint med at være tilkaldevikar, fordi jeg bare kan tage fri de dage jeg har lyst, men samtidig har haft fuldtidsarbejde stortset siden jeg startede. På den anden side er der også en masse fordele ved at være fastansat. Godt nok er jeg ikke blevet kastet mega meget rundt mellem stuerne, men det er sket og jeg kan godt lide at være på den samme stue, specielt den jeg er på, fordi jeg synes børnene er fantastiske. Ved at blive fastansat er risikoen for at blive sendt ind på en af de andre stuer mindre og det er jo meget tiltalende. Jeg synes både det er urimeligt overfor børnene, forældrene og mine kolleger og jeg at der ikke er mere faste rutiner. Så med det i baghovedet kunne jeg godt finde på at sige ja til en fast stilling. Det betyder også at jeg får løn under sygdom (ikke fordi jeg håber på at blive for meget syg). Jeg må lige tænke noget mere over det og få undersøgt nogle ting inden jeg giver mit endelige svar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar