torsdag den 21. oktober 2010

HJEMVENDT FRA DET MØRKE JYLLAND

Stadig med ørepine og det er ikke blevet mindre.
Men ørepine eller ej, Lady Gaga koncerten kan ikke tages
fra mig og sikke en oplevelse. Hun er jo bare vild,
grænseoverskridende, fabelagtig, flot, sej, overdrevet osv
osv. og tilmed har hun også en smuk stemme. Hun gav den
gas og alle var med til at feste. Bare en helt igennem
nice oplevelse. Bagefter kørte vi hjem til Victors mor i
Holstebro og sov. I morges kørte vi så derfra ved 10-10.30
tiden. Vi var hjemme omkring kl. 15 og jeg var/er helt
smadret. Mit øre gør ondt og min krop er ødelagt, har lyst
til at ligge mig ned og sove i flere døgn, men det forhindrer
smerten i mit øre mig i. SÅ ubehageligt. Et lyspunkt er at
jeg har bestilt masser af sushi til aftensmad og at jeg har
meldt mig syg i morgen, så jeg bare kan slappe af og blive
rask. Skal også lige have ringet til en ørelæge i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar