tirsdag den 26. oktober 2010

ET BESØG HOS LÆGEN

Så jeg ringede til en "rigtig" ørelæge i dag og fik en akuttid. Men det eneste han kunne fortælle mig var at der er væske i mit øre lige nu. Han kunne godt se at der lige har været betændelse, men det meste af det var vist væk. Så nu er det bare væsken der gør at jeg føler jeg har en prop i det ene øre og ikke rigtig kan høre noget. Men okay han sagde også at grunden til at jeg har mellemørebetændelse et par gange om året kan være at jeg spiser og drikker ting med meget syre. Derfor skal jeg nok holde lidt igen med cola (hvilket også har taget overhånd), citrusfrugter, chokolade, tomat osv. Desuden gav han mig nogle andre råd, bla. at sove højt med hovedet, så syren ikke kan komme fra maven og op til øret. For der er åbenbart nogle lette passager derop siden jeg bliver ved med at få det. Så det må jeg jo gå i krig med nu og håbe at det virker.
Tror jeg bliver hjemme resten af ugen, måske tager jeg på Sophienholm torsdag, men ellers holder jeg mig i sengen til jeg rejser til Paris fredag eftermiddag.
Jeg har det helt klart bedre bortset fra nedsat hørelse og svimmelhed, hvilket jeg håber går over hurtigst muligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar