onsdag den 6. oktober 2010

HÅRD DAG

Det der med at cykle, det er bare ikke mig. Idéen er jo meget god,
men hver gang jeg sætter mig op på en cykel tænker jeg bare: Øv!
Alligevel har jeg cyklet enormt meget i dag. Heldigvis kørte min
far mig på arbejde i morges da kl. kun var lidt i seks. Men vi havde
cyklen med i bilen, så jeg kunne komme hjem igen, men jeg valgte
bare lige at fordoble længden og cykle hjem til Augusta. Det var lang
tid siden vi havde set hinanden og jeg skulle også se hendes nye
lejlighed, som er rigtig fin. Vi fik snakket en masse og næsten samlet
hendes seng, men der manglede selvfølgelig en del, typisk og meget
irriterende for det kørte rigtig for os og vi var gode til det. Men vi
valgte så bare at sætte os i køkkenet med en masse the og få rettet op
på alt det forsømte. Det var dejligt. Jeg glæder mig til lejligheden
er helt indrettet og klar, så vi kan sidde i en sofa næste gang :)
Derfra kørte jeg hjem og lavede mad til min mor og nu sidder
jeg og slapper med fjernsyn. Det er en god aften på tv2 med
liebhaverne og Desperate Housewives, så det skal de næste timer
bruges på og så skal jeg i seng. Er igen i dag træt.
Ps. at jeg har cyklet enormt meget i dag lyder måske lidt overdrevet,
men det er i forhold til, hvor meget jeg normalt cykler.

2 kommentarer:

  1. Haha.
    Jeg elsker din PS. - jeg nåede nemlig også at tænke, at der jo ikke er VANVITTIG langt fra Vanløse til Brønshøj. ;)
    Men ikke detstro mindre cykling !

    SvarSlet
  2. Hehe I know, men cyklede jo faktisk også fra Valby til Brønshøj og så fra Brønshøj til Vanløse. Men ja pointen er bare cykling :D

    SvarSlet