tirsdag den 14. september 2010

14.09.2010

I dag var jeg på bondegårdstur med vuggestuen. Der var 26 børn
med og nok at holde styr på. Jeg gik ved siden af dem da de sad på
en pony og jeg hjalp dem med at fodre høns og heste og geder,
nusse kaniner og klappe grise. Og så var det med at holde liv i dem
på busturen hjem, så de ikke faldt i søvn og på trods af store
oplevelser og en lang formiddag, så tog det dem alligevel alt for
lang tid at falde i søvn, så det brugte jeg også lige energi på.
Så en halv times pause og så ellers være på igen efter deres
middagslur. Jeg må indrømme at jeg er en smule træt. Kunne
sådan set godt gå ind i seng nu. Specielt med det i baghovedet at jeg
skal møde kl. 8 i morgen.
Jeg kunne bare rigtig godt bruge en der gad at nusse mig i søvne.
Det kunne være dejligt efter sådan en lang dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar